بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بهترین گوشی هایی که می توانید خریداری کنید 2021 است

بهترین گوشی هایی که می توانید خریداری کنید 2021 است

این گوشی با یک نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی Super Retina XDR همراه است که نسبت کنتراست 2 میلیون به 1 را نیز ارائه می دهد ، که به سیاه پوستان شدیدتر تبدیل می شود که حتی در مناطق تاریک نیز جزئیات را از دست نمی دهند. دوربین شما شامل سه لنز فوق عریض ، زاویه دید عریض و تله است. لنز با زاویه فوق العاده عریض یک دیافراگم f / 1.6 با 1.7μm پیکسل را برای بهبود چشمگیر 87 درصدی در شرایط کم نور ترکیب می کند. علاوه بر این ، دوربین تله دیافراگم f / 2.2 و دامنه بزرگنمایی نوری 5 برابر (بیشتر از بقیه آیفون 12) را ترکیب می کند ، برای کلوزآپ و بستن قاب ها ایده آل است. این تلفن همچنین قادر به ضبط Dolby Vision HDR قدرتمند با حداکثر سرعت 4K و 60 فریم در ثانیه است ، بنابراین اگر علاقه مند به گرفتن عکس و فیلم با لمس حرفه ای هستید ، قطعاً این بهترین گزینه در بین تلفن های همراه فعلی است.


برای دستیابی به عملکرد بالا ، آیفون 12 پرو حداکثر پردازنده جدید A14 Bionic را در خود جای داده است ، سریعترین تراشه در یک تلفن هوشمند و اولین ساخت با فناوری پردازش 5 نانومتر. این پیشرفت باعث می شود تا تلفن هموارتر و سریعتر عمل کند ، هم در استفاده از کارهای روزمره و هم در عملکردهای بیشتر ، مانند دوربین و بازی های ویدیویی.


ویژگی بارز دیگری که این تلفن همراه دارد پشتیبانی از شبکه 5G است. با این حال ، اگرچه عملکردی کاملاً نوآورانه است ، اما باید در نظر گرفت که عملکرد آن به این بستگی دارد که آیا پوشش 5G در منطقه ای که شما هستید وجود دارد. از طرف دیگر ، این تلفن همراه همچنین MagSafe را دریافت می کند ، یک سیستم مغناطیسی کاملاً تلفن را با شارژر جفت می کند و این باعث شارژ سریعتر و موثرتر می شود.

سرانجام ، یکی از جنبه های آیفون 12 پرو مکس (و کل خط آن) که احتمالاً بیشترین توجه کاربران باسابقه اپل را به خود جلب کرده ، طراحی "جدید" آن است. حقیقت این است که اصلاً جدید نیست. با آیفون 12 پرو مکس ، اپل دو طرف خمیده را که سالهاست شاهد آن هستیم پشت سر می گذارد و یک کلاسیک را بازمی گرداند: لبه های تختی که آخرین بار در آیفون 5 مشاهده کردیم. لبه های جدید از جنس استنلس استیل بوده و دارای یک شیشه پشتی بافت


آیفون 12 پرو مکس با قیمت 1099 دلار آغاز می شود.

تراشه اسنپدراگون 865 پلاس از شرکت کوالکام و 12 گیگابایت رم دارد. بعلاوه ، این یک باتری 4500 میلی آمپری دارد که با وجود استفاده زیاد و اتصال 5G برای آینده ، می تواند یک روز کامل دوام بیاورد. قلم S Pen نوت را تعریف می کند و بهتر از هر زمان دیگری است ، با زمان پاسخگویی کم 9 میلی ثانیه و استفاده هایی که فراتر از طراحی است ، همچنین یک ابزار بهره وری است.


ماژول بزرگ دوربین در عقب دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ، یک دوربین بزرگنمایی نوری 12 مگاپیکسلی و یک زاویه باز 12 مگاپیکسلی اضافی ، به علاوه یک سیستم فوکوس لیزری جدید است که مشکلات Galaxy S20 را برطرف می کند. فوق العاده. بدون از دست دادن جزئیات می توانید با بزرگنمایی نوری 5 برابر عکس بگیرید. علاوه بر این ، فیلم های 8K را کنترل می کند و چندین حالت ضبط سرگرم کننده دارد ، مانند Single Shot. این دوربین یکی از بهترین دوربین های سامسونگ تاکنون است.


همه اینها قبل از دیدن ویژگی های اضافه شده مانند حالت بی سیم DeX - که تلفن شما را برای تجربه دسکتاپ مانند به تلویزیون یا مانیتور متصل می کند - نمایشگر چشمگیر و شارژ معکوس بی سیم مشاهده می شود. به علاوه ویژگی های استاندارد مانند سخت افزار با کیفیت ، مقاومت در برابر آب و موارد دیگر.


معایب؟ از کنار ، سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش آنچنان عالی نیست ، اما این در مورد آن است. گلکسی نوت 20 اولترا گران است و برای تهیه آن باید حداقل 1،299 دلار هزینه کنید اما در ازای آن بهترین تلفن اندرویدی موجود در بازار را در حال حاضر دریافت می کنید. اگر گزینه دیگری می خواهید ، می توانید به Galaxy S20 + نگاهی بیندازید ، مخصوصاً اگر به قلم S نیازی ندارید ، اگرچه با Note 20 Ultra پول بیشتری می گیرید.

چرا باید آن را بخرید؟ زیرا این یک گوشی با دوربین عالی و باتری است که حداقل برای یک روز دیگر نیازی به شارژ مجدد آن ندارید.


برای کیست؟ برای افرادی که به تلفنی نیاز دارند که حداقل یک روز بدون شارژ بتواند دوام بیاورد.


چرا هواوی P40 Pro را انتخاب کردیم؟


اگر مهمترین نکته برای شما دوام باتری باشد ، گزینه بهتری از Huawei P40 Pro پیدا نخواهید کرد. با باتری عظیم 4200 میلی آمپر ساعتی دو روز قول می دهد و ارائه می شود ، زیرا حدود 18 ساعت جریان فیلم دارد. و تا 94 ساعت در حالت آماده به کار. شارژ سریع سیمی باتری را در مدت زمان یک ساعت و 10 دقیقه از 5 درصد به شارژ کامل می رساند ، و همچنین از شارژ بی سیم و هوشمند پشتیبانی می کند ، به این معنی که وقتی برای شارژ شبانه به برق متصل می شوید ، سرعت تلفن کم می شود به تدریج شارژ می شود و سحر آماده است. P40 Pro همچنین دارای یک دوربین رویایی و سخت افزار عالی است.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده