بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مورد انتظارترین بازی های ویدیویی سال 2021

پس از یک سال 2020 که نمی تواند PS5 و Xbox Series X را در شکم نشان دهد ، 2021 باید یک انتقال مشخص تر با کنسول های نسل جدید باشد. رایانه های شخصی همچنین از کارتهای گرافیکی جدید شگفت آور بهره مند می شوند ، در حالی که نینتندو می تواند در ماههای آینده سوئیچ "Pro" را راه اندازی کند.

لازم به ذکر است که این رتبه بندی بازی ها را با توجه به تاریخ انتشار آنها ارائه می دهد. باید مرتباً به روز شود.

 HITMAN 3 (20 JANVIER)

معروف ترین طاس تاریخ بازی های ویدیویی بازگشته است و افتخار افتتاح این سال جدید بازی ویدیویی را دارد. بنابراین مامور 47 دستکش قاتل استخدام شده خود را می پوشد تا مانند سایه در Hitman 3 ضربه بزند. پس از دو اپوس با کیفیت بالا در سال 2016 و 2018 ، این قسمت سوم قصد دارد آزمون را تغییر داده و عنوان بهترین بازی خود را حفظ کند نفوذ بر روی کنسول ها و کامپیوتر. لازم به ذکر است که بازی IO Interactive برای کنسول های جدید و کارت های گرافیک آخرین نسل در رایانه بهینه خواهد شد. علاوه بر این ، 47 نفر نیز در Stadia و Switch جان خود را از دست می دهند. اولین ماموریت پیش بینی شده در 20 ژانویه 2021 است.

 BRAVELY DEFAULT II (26 JANVIER)

RPG Bravely Default II اولین بازی بزرگی است که در ابتدای سال با سوییچ انتظار می رود ، در تاریخ 26 فوریه وارد می شود. یک بازی ماجراجویی که توسط Square Enix انجام می شود و قصد دارد به موفقیت (بسیار شایسته) اپیزود اصلی با همین نام که در سال 2012 در Nintendo 3DS منتشر شد ، برسد. پس از اضافه کردن بسیاری از درخواست های بازیکنان پس از اولین نسخه ی نمایشی که به اتفاق آرا نبود ، Bravely Default II قول می دهد اشکالات خود را اصلاح کند (او!) و باید خود را به عنوان یکی از اولین ها معرفی کند بازی های بزرگ سوئیچ سال آینده.

 THE MEDIUM (28 JANVIER)

Xbox Series X با The Medium اولین انحصاری بزرگ خود را در سال ارائه می دهد. داستانی هولناک که ما را در ذهن رسانه ای فرو می برد که قادر به مسافرت بین جهان زندگان و مردگان است. فضای آزار دهنده آن توسط موسیقی متن امیدوار کننده حمل می شود و اولین تریلر آن کار دقیق ، به ویژه در مدیریت چراغ ها را نشان می دهد.

 GUILTY GEAR STRIVE (9 AVRIL) 

یک بازی سیلی واقعی در چهره ، بازی مبارزه Guilty Gear Strive اکنون انتشار برنامه ریزی شده برای 9 آوریل را در PS4 ، PS5 و PC هدف قرار داده است. عنوانی که توسط بچه های استودیوی Arc System Works پیاز تهیه شده و به دلیل کار بی عیب و نقصشان در Dragon Ball FighterZ و Gran Gran Fantasy Versus بسیار تحسین شده است. در ابتدا برای اواخر سال 2020 برنامه ریزی شده بود ، این عنوان به دلیل همه گیری و بازخورد درخواست بازیکنان پس از اولین نسخه آزمایشی منتشر شده در ماه مه گذشته ، به تعویق افتاد.

 DEATHLOOP (21 MAI)


Arkane Studios کنترل این نسخه انحصاری PS5 و رایانه شخصی را که برای 21 مه اعلام شده است ، کنترل می کند. Deathloop در حال شکل گیری یک بازی تیراندازی جاه طلبانه است که در آن قاتلان از طریق دوره های مختلف برای ترور فرستاده می شوند. مشکل ، همه در یک حلقه زمانی گرفتار شده اند که خلاص شدن از آن دشوار به نظر می رسد. خرید اخیر Bethesda توسط مایکروسافت باید به دارندگان Xbox Series X اجازه دهد تا در ماه ها یا سال های آینده از آن لذت ببرند.

 RESIDENT EVIL VILLAGE (COURANT 2021)

این احتمالاً یکی از تاریک ترین و مهیج ترین بازی های ترسناک است که در سال 2021 به چشم می خورد. اولین شایعات اشاره به انتشار ماه آوریل دارد ، اما هیچ چیز رسمی نیست. Capcom هشتمین اپوزیسیون متعارف را برای حماسه Resident Evil خود ارائه می دهد. این قسمت جدید با عنوان دهکده ، ما را دعوت می کند تا دنباله رو اوان وینترز باشیم که از چشمان او در RE 7 وحشت کردیم و یک بازیگر قدیمی در مجموعه: کریس ردفیلد. اطلاعات کمی در مورد این پروژه به بیرون درز کرده است ، اما یک چیز مسلم است ، کپکام بار دیگر به یک تجربه اول شخص اعتماد می کند. و در این دهکده عجیب که به نظر می رسد کولاک برای مدت نامعلومی می وزد ، خون آشام ها و گرگینه ها هرگز دور نیستند. عنوانی مورد انتظار در PS5 ، Xbox Series X / S.

 FAR CRY 6 (1ER SEMESTRE)

Ubisoft می تواند با Far Cry 6 به سختی حمله کند. عنوانی که در ابتدا برای فوریه آینده برنامه ریزی شده بود اما به دلیل بحران سلامت ، پنجره انتشار آن نیز به تعویق افتاده است. اگر Ubisoft هنوز چیزی را رسمی نکرده است ، Far Cry 6 باید در نیمه اول سال راه اندازی شود ، و برخی از درزها آن را برای ماه مه اعلام کرده است. هنوز هم ، این FPS انفجاری در نظر گرفته شده برای PS4 ، PS5 ، Xbox One ، Xbox Series X / S ، PC و Stadia ما را به شورش در کشور خیالی Yara ، جواهر کارائیب ، با یک مشت آهنین توسط یک دیکتاتور دعوت می کند - توسط جیانکارلو اسپوزیتو (بریکینگ بد ، ماندالوریایی) - و پسرش.

 LEGO STAR WARS : LA SAGA SKYWALKER (PRINTEMPS)

بازی های Lego Star Wars که همیشه برای سرگرمی در خانواده طراحی شده اند ، در پایان سال دوباره مورد توجه قرار خواهند گرفت. عنوان: The Skywalker Saga ، عنوان TT Games ، برای زنده ماندن کل شجره نامه (9 قسمت) و نکات برجسته آن ارائه خواهد شد. لگو نیاز دارد ، همه چیز در یک فضای خوش اخلاق اتفاق خواهد افتاد ، به خصوص که تقلید هدیه باید همه جا باشد. یک عنوان خانوادگی که برای بهار سال آینده در PS4 ، Xbox One ، Switch و PC برنامه ریزی شده است.

HALO INFINITE (AUTOMNE 2021)

قرار بود این بازی شایعه پرتاب باشد ، اما باید تا پاییز سال آینده صبر کنیم تا Halo بعدی را امتحان کنیم ، بنابراین 2021 سال خوبی به نظر می رسد. زیرنویس Infinite ، به طور خاص برای بازیکنان Xbox Series X و S مشخص خواهد شد ، زیرا دردسرهای Master Chief باید نشان دهد که این کنسول در روده های خود چیست.


Halo Infinite در وب سایت رسمی خود قول داده است که با کیفیت 4K با سرعت 60 تصویر در ثانیه در سری X اجرا شود و به ویژه از دسترسی سریع به دیسک برای ارائه یک جهان گسترده و چشمگیر بهره برداری کند. با این حال ، صبر و شکیبایی لازم خواهد بود.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده